2011. október 20., csütörtök

Fekete virágmintás női garbó XL-es - Jelenlegi ára: 700 Ft


Üdvözöllek az aukciómon!
Eladásra kínálom a képeken látható női felsőt!
Bevarrt címke szerint XL-XXL-es (42-44-es) méret, de mértem pontos méreteket.  
Anyagából adódóan néhány cm-t nyúlik még. Ujjhosszt nyaktól mértem.
Anyagösszetétel: 95% poliészter
5% lycra
A felsőt nem használtam, csak egyszer kimostam. Aukcióim közt barna színben is találhatsz ugyanilyen felsőt.
Mosva, vasalva küldöm! Dohányfüst és állatszőr mentes lakásból!
Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok!
Nézz szét nálam, postaköltséget spórolhatsz, ha több mindent vásárolsz!
Az utaláshoz szükséges adatokat megkapod az automatikusan kiküldött értesítőből!
Ha több terméket vásárolsz kérlek e-mailben egyeztessünk, illetve lehetőség van összevárni több aukciót is, csak jelezd nekem!
A sablont borsika80_t készítette



Jelenlegi ára: 700 Ft

Az aukció vége: 2011-10-18 18:54
. Fekete virágmintás női garbó XL-es - Jelenlegi ára: 700 Ft

Fontos