2011. november 23., szerda

Bordó koszorúslány ruha - Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Egyetlen egyszer használt koszorúslány ruha eladó. Elöl gyöngyös és flitteres, hátul fűzős. Egyberészes. Az alja organza anyagból készült, fehér hímzéssel van ellátva. Kiváló állapotban van. Nagyon praktikus megvenni, mert nekem a kölcsönzés került volna annyiba, amennyiért vettem.
A Vaterán megtalálható újonnan 40. 000 Ft körül. Én is annyiért vettem. Abroncs nincsen hozzá. A képen egy elég kicsi abronccsal látható. Én ennél nagyobbat tettem volna alá, mert úgy szebben kijött volna az esése, de sajnos csak ilyen volt a kölcsönzőben. Itt a link az újról... http: //divat-ruha. vatera. hu/eskuvoi_ruhazat_es_kiegeszito/menyecske_ruha/gyonyoru_menyecske_koszoruslany_ruha_akcio_1474771570. html
További kérdésekre szívesen válaszolok.



Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Az aukció vége: 2011-11-21 21:58
. Bordó koszorúslány ruha - Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Fontos